Oh joyful...

Är riktigt jäkla glad idag! Inte på grund av att jag äntligen fått tillbaka min tvättcylinder, så att jag idag för första gången på läääänge kunnat tvätta, utan för att jag när jag kom hem från jobbet hade fått brev från centralsjukhuset.
Provet jag gjorde efter operationen har visat helt normala celler!! Visserligen krävs det tre sådana prov för att räknas som "frisk", men jag skiter i vilket, just nu är jag ta mig fan fullkomligt frisk!
Trodde inte jag brydde mig så mycket om det som jag tydligen gör, för satan vad lättad jag är nu.  Kom igen nu, vräk på med höst, mörker och kyla, I couldn't care less. :)

Kommentarer
Postat av: Maja

oooh, me happy for you!! Å vet jag ser verkligen fram emot den mörka å kalla hösten... konstig

2009-09-16 @ 09:50:35
Postat av: Tväråna

Tack sötvännen! Och jo, jag gillar också hösten för det mesta, jag måste bara få "vänja in mig". :)

2009-09-17 @ 18:50:55
URL: http://tvaeraana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0