Kalla fötter och våldsamt sovande.

Hemma igen, och placerad i soffan. Då tv-utbudet är ungefär lika uselt som vanligt ikväll, så passar jag på att framkalla gamla minnen från tiden på NordIrland, då jag upptäckte den underbart charmiga serien Cold Feet!




Prisa gudarna för Tradera, så man kan införskaffa dylika serier utan att ruinera sig.

Dagen har i övrigt varit helt okej, mycket glad över att finaste gjorde en snabbvisit onsdag kväll, mindre nöjd över att han åkte igen i morse.. Men ändock, bara en ensamnatt återstår innan det är helg igen, och jag återigen får öva mig i konsten att sova tillsammans med någon annan. Uppenbarligen är jag inte helt fullärd på den fronten då jag både är verbalt otrevlig, samt en smula våldsam i mitt sovande.
Dubbeltur både att J står ut med detta, och att jag gillar att öva mig på att sova tyst och snällt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0