Back to the beginning

Dåså. Så är man tillbaka där allt började, fina, fina Öland!
Tack vare sommarrusig(?) chef, och underbara herr Nilsson, så tog jag mig iväg från Kallestaden redan på torsdag eftermiddag, lovely! Landade i Borgholm lagom till att ta en sommaröl med Christine, innan hon meddelade att hon drar till Halmstad över helgen. Så jag får klara mig utan Muffo några dagar, men samtidigt har jag ju kvar lilla Daisy här, så vi ligger i hårdträning medans matte är borta, så att hon får se att det faktiskt går att lära gamla hundar... om inte sitta fint, så gå fot i alla fall.
Hade även planerat att ha några dagar ledigt nu i början, i och med att det är min semester som offras för krogjobb, men på grund av en rad omständigheter får jag jobba i utebaren ikväll i alla fall... Nå, det är rätt skojsigt att ha den, och med Dan Hylander på scen ikväll tror vi på bra tryck!

Återkommer med rapporter, bilder, och annan skit.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

ha det så gött där nere ! Om 2 veckor har vi semester, vem vet om vi kommer ner å våldgästar/hälsar på =) KRAM

2009-07-06 @ 09:21:03
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0