Allmän

Mitt i veckan, och det känns bra. Fick Hallands-numret till redaktionen i går, och det blev riktigt najs! Har även haft en hel del bra kontakter idag, så over all nöjd.
I morgon är jag bjuden till vackra fröken M för att fira hennes födelsedag (jag tror det är 22 eller 23 någonting, va?), samt få en skymt av den mystiska mannen C. Snart kanske vi får döpa om henne till fru M så att det inte är så missvisande? Äh, jag är trött och har dålig humor.. Ska skippa all dålig TV ikväll, och gå och lägga mig tidigt (dvs ännu tidigare än vanliga vardagkvällar... = ca 21 istället för 22..)
I morgon börjar vi nämligen halv 8 istället för 8, vi ska köra ett frukostmöte då. Jag hoppas innerligt att jag ska orka hålla mig vaken några timmar under kvällen, annars somnar jag väl under Michaelas köksbord.... Den som lever får se!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

blir det för illa får du gärna låna sängen. C kommer inte hem förrän 22, hoppas du e vaken då så jag får presentera mina darlingar för varandra ;) Å fru M blir det inte förrän han friar, vilket förmodligen lär dröja !!! =)

2009-02-19 @ 09:08:35
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0