Jorå, se'att....

Jag har minsann inte bloggat på länge, jag vet. Men jag har gjort så mycket annat roligt, så jag har helt enkelt varken haft tid, ork, eller lust!
Däremot läser jag en hel del bloggar, och en som jag gillar massor är MammaKB. Hennes blogg finns länkad här hos mig, och nu har hon dessutom startat inte bara en utan två bloggar till!
En av dem heter Vem Är Kändisen? där hon letar upp gamla bilder på en hel massa olika kändisar, varpå man gissar vem det kan vara. En del är supersvårt, andra lite enklare, och ibland får man ledtrådar. :-) Any ways, så gissade jag häromdagen, och fick vara med och vinna!
Man vinner ett fint omnämnande, länkning till sin sida, samt en sån här!


Sötaste, eller hur?

Knalla in där och gissa ni oxå, det är faktiskt lite beroendeframkallande! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0