30 år och klimakterievarning?

Senaste tre dagarna har jag varit konstig. Are än vanligt alltså. Humörsvängningar som heter duga, och stackars vännerna (älskar) bara biter ihop och säjer snälla saker hela tiden för att inte förvärra situationen!
Svårare då är att bita ihop på jobbet, men det är bara att hålla i sig och låta de "bra timmarna" släta över de lite buttrare. Sen om man lyckas är väl en annan sak, men jag försöker ju i varje fall! (Och var det inte det som var det viktiga? Mamma?)

Nu ska jag buttra ihop mig i sängen, och somna till Lasse W. The next best thing att sova med.


Kommentarer
Postat av: kristina

hoppas att det är bättre med dig i dag. Livet går upp och ner och det är jobbigt tycker jag. Tack för alla fina kommentarer hos mig. vi åker hem på fredag, så vi hörs snart. kram

2009-08-05 @ 21:39:11
URL: http://metrobloggen.se/mammakb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0