It's alive!

Jodå, jag lever fortfarande. Har bara haft så himla mycket viktigare saker för mig än att blogga... :) Nej då, jag har bara känt mig till och från lite mörbultad, revbenet som inte är helt ger sig tillkänna varje gång jag hostar, nyser, skrattar, vrider mig... Ja, you name it. Men det ger sig väl vad det lider!
Dessutom har jag haft lite funderingar på det här med bloggandet... Är inte det helt ute nu? Ska man inte "twittra" istället? Nåja, screw det. Jag uppdaterar i alla fall när jag vill, så det så!
Det roligaste är ju när folk har uppdaterat sina bloggar på småfyllan, si så där vid 2-halv 3 tiden, det, mina vänner, är humor!

Bäst i April: Att syster med P bor i stan. Tok-bra att kunna svänga förbi på lunchen, har man tur får man mat, har man mindre tur får man en kopp kaffe och lite trevligt sällskap istället.

Och till slut, för de som eventuellt har missat det, från brittiska förlagan till "Talang":

Kan inte lägga upp hela klippet, så ni får klicka här för att se.

Kommentarer
Postat av: Anna

Twitter är värdelöst, jag tror att det kommer blåsa över snart (fast jag har ofta fel i trender iofs) och du har ett KRAV på att förse allmännheten med blogginlägg, sorry... Om inte annat så blogga när du är småfull.

2009-04-16 @ 12:59:04
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0