På begäran:

...så drar jag ett snabbt inlägg mitt i natten, och lite småfull, vackraste lillasyster har nämligen önskat det. :) Har varit en supertrevlig dag och kväll, med personalfest som började på Blue Moon:s afterwork. En kollega är ju med i den eminenta orkestern Starboys, som spelade idag, och därav hade vi P-evenemang inbokat. Kan bara säga att jag är ruggigt nöjd med mitt 8-5 jobb, och att avsluta en hård arbetsvecka med att bli lite uppassad på krogen var inte alls dumt! God mat och dryck, och trevligt sällskap dessutom. Avslutade kvällen med Unni, Kent, Mahlin och Emma på Blå, och en liten snabbvisit på Ankan innan hemgång.
Nu ska jag njuta av en jobbfri helg, och förhoppningsvis fint väder som tål lite utomhus-fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0