Tvärå-trött

...var jag igår. Blev inte många knop gjorda fram till kvällen, då Christer Nerfont och Karlstads Kammarkör hägrade. Kammarkören är ju duktig, men när Christer sjunger "Himlen är oskyldigt blå" och "You raise me up", med back-up av en mäktig kör, då ryser man, och en och annan liten tår trillade i salongen. Riktigt maffig och häftig kväll!
Tyvärr krockade det med spelkväll hemma hos Ida med anledning av hennes födelsedag, men förhoppningsvis hade de också trevligt! Känner jag henne så är det ju inte sista gången en sådan begivenhet arrangeras.. :-)
Ikväll blir det Plaza-jobb igen, med Chrille, det är ju alltid skoj! Jag hoppas bara att vi slipper koreaner som rapar en i ansiktet idag..
Skördefesten ligger inte så bra till heller, lutar åt att det inte blir nå Ölandsjobb till helgen, men man får se vad som händer. I händelse av att det inte blir av, så är jag i alla fall inbjuden till en parkbänk och två flaskor Minttu med restaurangchefen. Roligare än så kan man ju inte ha?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0