Måndag och färjan

Läste i aftonbladet att folk rasar över kanal 5:s nya reality-serie "Färjan". De har förtvivlat mailat, och på diverse olika sätt förklarat sin rädsla för att synas i tv under sin lilla äventyrshelg på finlandsbåten. Vad i hela fridens namn trodde ni?! Om man klart och tydligt blir informerad om att kanal 5 kommer att filma hela resan, tycker ni då att det är ett bra tillfälle att bli aprak, hångla med bartendrar, supa bort stövlarna i någon främmande killes hytt eller vad annat man nu hållit på med? Och att folk sedan även inte sett och uppmärksammat de gigantiskt stora kamerorna med lampor på som en massa kameramän sprungit omkring med? IQ:n var inte onaturligt hög på de resorna märker jag..

Underbart skoj har jag haft idag, betalat räkningarna med lånade pengar då A-kassan beslutat sig för att jävlas mesta möjliga, och kräva kompletteringar till både det ena och det tredje innan jag eventuellt kan få någon liten ersättning därifrån. Att sedan lönen från Öland hålls kvar av konkursförvaltaren hjälper inte heller.. Suck!

Så om någon vill, så är Tväråna väldigt bjudbar denna månad! Middagar, vin, fika och trevligt sällskap tas tacksamt emot!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

du e välkommen hit på middag i morgon (tisdag) om det passar... =)

2008-09-29 @ 19:14:06
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Jenny

Ajajaj...aldrig förr har ett blogginlägg träffat mig så =)

2008-09-29 @ 22:11:42
URL: http://jennyandersen.blogg.se/
Postat av: Tväråna

Ha ha ha! Nu förstår jag inte alls vad du menar Glenny!!

2008-09-29 @ 22:39:15
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: Maja

ligger dubbelt viken av skratt!! Jeeeeeeeenny!!!! hahahahaha

2008-09-30 @ 17:25:35
Postat av: leela

mycke bra inlägg toot.. skratta en hel del.. kände direkt att glenn va med lite där.. :)

2008-09-30 @ 23:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0