Försökskanin??

Idag blir det först en sväng till sjukhuset innan jobbet, alltid lika trevligt.. Sedan, efter jobbet, ska jag lämna plasma. Känns som att jag bokstavligen kommer blotta mitt innersta för en hög främmande människor idag med andra ord!
Dessutom spöregnar det utanför. Skönt då att ha bilen kan jag säga!
Börjar en ny tjej idag också, som ska sitta i vårat rum, jag hoppas det är någon vettig, som man kan ha kul med i alla fall! Återkommer med detaljer om så inte skulle vara fallet.

Dags att duscha, sen packa lilla matlådan och puttra iväg, visslandes "She works hard for the money...." Eller så visslar jag inte, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Känns skönt att veta att det inte bara e jag som tycker att jag enbart jobbar, äter och sover. Har Knappt några vänner kvar för att jag e så osocial på kvällarna. Fråga Tommy... somnade i soffan när han var här i förrgår... That´s me =) haha

2008-10-29 @ 09:17:34
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0