1st day @ work!

...eller, rent tekniskt var ju första dagen igår, men då hade vi bara massa utbildning och sånt. Idag var det upp till bevis! Jonas fick flytta från sitt rum till ett nytt ihop med mig och Martin. Som en liten morot denna den första dagen ordnade CamillaBoss en säljtävling: första säljet i rummet blir stolt ägare till en flaska champagne! (och inte den billiga sorten, he he!) Behöver jag säga vem som knep den? :)
Faktum är, att jag och en kille till var de enda som överhuvudtaget sålde idag! Tydligen rätt ovanligt, men eftersom de precis öppnat en ny stad (för lansering av magasinet) gråts det inte så mycket, utan det är bara att köra järnet imorgon.

Känns fortfarande helt okej alltså, nu ska jag väl orka dra mig iväg och kolla hockeyn på nåt trelivgt ställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0