Trött...

Riktigt trött var jag igår.. Och fick ett ypperligt exempel på hur vi inteska bete oss ikväll på P-fest! Pappa Blå var hos oss igår på personalfest, och där fanns det en och annan som nog kunde gått över till att dricka vatten något tidigare än de gjorde. En kille vägrade jag servera mer, och det var innan de fått mat.. Så kan det gå! Sen väste han "Fuck you" åt mig varje gång jag gick förbi, ha ha! Det gör ju antagligen att jag blir mer välvilligt inställd!

Nu är det brandutbildning och lite andra rutiner vi ska gå igenom på förmiddagen, innan vi kommer till det trevliga med menyprovning och drinkprovning, sedan personalvård.
Jag ber att få återkomma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0