Ska vi va?

När man var liten och gick i skolan var detta en relativt vanlig fråga. Det gick till så att man klev fram till någon som verkade snäll (läs: som inte skulle skratta ut en, och vända på klacken och gå. Detta hände i princip aldrig, men rädslan fanns alltid där.) och frågade: "Ska vi va?". Så kände jag mig lite grann igår. Jag kände mig nämligen tvungen att lite försynt (ha ha ha!!) fråga en av mina blivande kollegor om vi inte kunde gå till Drevet ihop, där de hade en mini-kickoff för sommarpersonal.
Det gick givetvis utmärkt, och slutade med att vi var ett ganska stort gäng som traskade dit. Bra musik, lite reggae-hiphop stil, och trevliga människor, bra början på sommaren helt enkelt!

Idag drar allt igång lite mer, möte och genomgång av allting står på schemat, och imorgon gör jag mitt första pass. Jag hoppas dock att det är ett icke färdigt schema, annars innebär det att jag jobbar själv 11-18 imorgon. Jag måste ju för sjuttsingen ha någon att terrorisera med onödiga och nödiga frågor första gången jag jobbar!?

Nå, det blir säkert bra.

Inväntar dessutom svar på hur vi ska lösa tvätt-frågan här.. Chiefen stog som ett frågetecken när jag undrade var jag kunde tvätta kläder. Väntar med spänning.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Faan, nu börjar avundsjukan komma =)

2008-06-16 @ 20:24:47
URL: http://jennyandersen.blogg.se/
Postat av: Sis

Kram kram kram såklart de vill va me dig!

2008-06-17 @ 18:58:45
Postat av: emma

jepp, man har det bra ibland. ;) haha.

jaaa, klart det blir massa singstar. :D va att för längesen. hehe.

2008-06-17 @ 20:10:21
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Christine

Ja vet tvätta i poolen!!!!

2008-06-18 @ 19:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0