Säffle, kan man få en kopp kaffe?!

Då var foten inlindad igen då.. Har varit på Borgholms vårdcentral idag för att kolla upp varför mitt lilla sår fortfarande gjorde ont och hade sig, varpå snälla doktor Hans-Jörgen och söta syster Ulla-Stina (Jag skojar inte, de hette så!) satte en grymt smärtsam bedövningsspruta i fotsulan och sedan skar upp densamma. Efter lite letande hittade de en glasbit som suttit kvar och stökat! Tydligen är det ovanligt att man hittar dessa efter en vecka, eftersom de ropade in både syster Lottie och syster Majvor för att titta på det lilla underverket! (Återigen, de heter så här.)
Förhoppningsvis blir det nu bättre, ska ju jobba torsdag-fredag-lördag... Kanske ligga hemma och gråta av smärta söndag. Fast det går säkert bra..

Nybliven akademiker är jag visst också, åtminstone har jag gått igenom Harrys e-akademi, och klarat slutprovet utan större problem. Nu vet jag att man när folk ätit upp maten bör fråga om de vill ha kaffe och avec, och inte "ska ni gå snart?".

Ska lalla tillbax ner till H. snart och kolla fotbollen, räknar med att det bör ta ca 25 minuter med trasig fot, istället för de sedvanliga 15. Suck.....

Dessutom vet jag att Glenny och lilla Tväråna ska se fotboll och dricka öl i Umeå ikväll, det gör att jag känner mig lååååångt borta.
Men vi har sol i varje fall. 
*trallar*
"sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne"

Kommentarer
Postat av: M. Lund

Spik i foten..........

En kollega till mig fann i en aldrig publicerat undersökning att dubbelnamn var tre gånger så vanligt hos folk med IQ under 70!

Var glad att de kände igen en glasbit, när de såg den..........

2008-06-18 @ 19:01:05
Postat av: Christine

Ha ha!!! ja jag är också akademiker för jag vet ju att man inte ska fråga om kaffe och avec efter maten... men du har väl inte glömt 3 minuters regeln???

Vilken tur att Hans-Jörgen och Ulla-Stina tog så bra hand om dig så att du kan använda din fot :-)

He he tur för oss att vi har enkel namn också... då kan ju ingen anklaga oss för dåligt IQ hihi

2008-06-18 @ 19:47:41
Postat av: Jenny

Full...

2008-06-19 @ 01:01:15
URL: http://jennyandersen.blogg.se/
Postat av: Maja

Söndag morgon, dagen efter, OOOOONT i foten, Markus plockar ur stor glasbit ur Majas häl... Inte bra med tofflor!!

2008-06-19 @ 01:53:06
Postat av: Jenny

Bakis...

2008-06-19 @ 11:12:18
URL: http://jennyandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0