Fri dag... HA!!

25 minuter efter förra inlägget skrevs ringde just Jimi, bakfull och jävlig, och bad så snällt att jag skulle komma ner och lösa honom från hans heldag.. Snäll som jag är (eller snål?) gjorde jag förstås det. Kanske ledig imorgon i alla fall?

Saknar mina missar nåt grymt också, men vet att Malin är snäll mot dem medans jag är borta, och hoppas att Leela inte glömmer lilla Snaps och Disco för sin nya, alldeles egna Sessan! Grattis till kattägarskapet gums!

Soving time för Tväråna nu.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaja, jag vet...glömde maila :P kommer nu i stället. Poängtera att jag hat druckit PRECIS lika mycket som förra onsdagen men är så sjukt mycket nycktrare! Skyller på lilla Tväråna

2008-06-26 @ 02:22:50
URL: http://jennyandersen.blogg.se/
Postat av: Helena

man får tacka :) aldrig att ja glömmer dom, de är ju mina extra barn.. miss you toot!!!

2008-06-28 @ 16:10:46
URL: http://helenamariaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0