Table-dance

Kvällen blev bra, åtminstone resultatmässigt. Dåligt med folk, eftersom de allra flesta var på Nöjes och såg Mustasch. Men jag satte första tusenklubben på Tables sen de byggt om och bytt namn, så det kändes skönt! Tyvärr var det en av nötens vänner som stod för största delen av omsättningen, och mr Nöt himself satt med resten av gänget långt bortom baren.. Så jag fick nöja mig med att le sött varje gång han gick förbi på väg till toaletterna. Högst charmigt.
Tyvärr är H sjuk, annars hade han jobbat åt mig idag, men han kallsvettas och har frossa, så jag sätter mig vackert bakom bordet ikväll igen. Har man tråkigt så är man välkommen förbi och säga hej!

Kommentarer
Postat av: msmitsy

Det blir film ikväll så jag kommer inte förbi men vi hörs väl imöra hoppas jag :

2008-12-27 @ 17:42:15
URL: http://www.metrobloggen.se/msmitsy
Postat av: Toby Hagberg

Tack så mkt, känns perfekt inför nyår faktiskt! :D

2008-12-27 @ 18:20:51
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0