Kvällens snyft

Zappade runt lite och hamnade på sista halvan av Änglagård 2, och hur töntigt det än må vara så har jag en grej för Colin Nutley filmer. Ganska skönt att låta sig dras med i det übersentimentala, totalsvenska sätt han har att göra film på, det har jag tyckt sen jag blev förälskad i Nionde kompaniet för snart 20 år sedan.

/>

Fundelerar på huruvida man ska orka traska sig till kroggalan imorgon också, jag har ju faktiskt inte tyckt att det varit kul de senaste 3-4 åren, så varför egentligen? Speciellt när ekonomin är som den är (nu pratar jag inte om den förbannade världskrisen, utan om min egen, högst privata finansiella kris). Fast, eftersom jag å andra sidan är alkoholfri för tillfället, så lär det ju inte bli speciellt dyrt? Nåja, jag gör väl som vanligt, dvs. bestämmer ingenting, utan gör som det känns för tillfället. Tur att man har bra vänner som står ut med att man avbokar/bestämmer saker i absolut sista minuten. Fast jag har ändå anledning att vara sliten, när de flesta har långa julledigheter har jag ledigt 24:e, 28:e samt 31:a december + 1:a januari. That's it. Så när ni tycker att jag är trött och tråkig så..... har ni rätt.

Kommentarer
Postat av: Malin M

bloggar mer på denna än den andra =)



Gott nytt o kram på dig i mörkret

2008-12-27 @ 22:16:18
URL: http://matsonequicare.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0