Hårt nu.

Är egentligen inte alls sugen på att skriva nåt, men jag har ju ändå loggat in, så vad fasen... Det är konstigt nu, massa tankar som snurrar, (inte bara om Jesper, men även en massa annat), samtidigt som huvudet känns totalt urblåst. Kändes som om jag aldrig liksom kom in i jobbet idag heller, även om jag försökte köra på, det bidrar ju oxå till en hel del frustration. Sen skulle jag vara duktig och laga köttfärssås för att ha matlåda och sådär, men när jag kom hem gick all luft ur mig, och jag toksomnade på soffan. Så kan det gå, men intentionen fanns där. Eventuellt imorgon?
Helt ärligt så tror jag att jag måste gå och lägga mig snart, känns som om jag behöver sova ett dygn eller så för att hamna i fas med mig själv.
Japp, det gör jag.



Du är saknad



Kommentarer
Postat av: sasse

vilken fin bild.....

2008-12-10 @ 01:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0