Stray-cats... Nej, Gay-cats.

Kom hem idag och fann Snaps & Disco ömt omfamnande, slickandes i varandras öron och munnar.... Det är inte deras homosexualitet som stör mig, utan den incestuösa delen.. Jag är dessutom säker på att de är medvetna om att det inte är socialt accepterat att hångla upp sin bror, med tanke på den skyldiga looken på bägge två.




Ringde Leela för att få en promenadkompis för kvällen, men hon dissade mig till förmån för Niklas kombinerat med kina-mat. Inte hade de Jazzo hemma heller,(deras parabols-öron-schäfer), de skulle kanske hämta honom imorgon. Jag sa till Helena att be honom ringa mig om han var sugen på promenad imorgon då.

Nu ska jag promenixa själv.

Kommentarer
Postat av: Bananen

Jag tycker dom verkar ha ett OSUNT förhållande till varandra...?

2008-08-27 @ 23:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0