Back to basics..

Kändes som jag igår förflyttat mig tillbaka till den gamla goda tiden, tiden då jag och Glenn hinkade drinkar ihop. Japp, Tväråna drack G&T! :-) Sjukt kul, men kanske dumt att festa igår då vi har P-fest ikväll.. Nå, det ordnar sig nog!
Strand på söndagar är ett gissel, av alldeles speciell sort. Folk springer omkring, uppiffade till tänderna, med snyggaste små slingbacks på fötterna. Jättefint, och totalt opraktiskt med tanke på hur mycket glas som krossas där! Igår anlände vi ca 23, det första jag såg var en tjej liggandes på golvet med en fot i vädret som det bara sprutade blod ur. Nyss fick jag höra att även vår kära Fredrik hoppar på kryckor idag efter ett möte med ett trasigt champagneglas..  Vi andra dödliga kanske  råkar trampa på ett trasigt ölglas eller så, men inte Fredrik... Stekare!

Så fort regnet slutat ska jag lalla ner till Harrys för P-fest, återkommer om eventuella skandaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0