Söndag kväll, och allt är väl.

Lugn och städad helg, med jobb både fredag och lördag kväll. Det gick liksom av bara farten, i och med att veckan varit så jäkla bra på redaktionen, så var det lika bra att fortsätta vara produktiv!

Dagen har kantats av fika med min favoritfotograf, givetvis fyllt med skvaller från den gamla goda tiden... Kolla förresten gärna vilka supersnygga bilder han tog på min finaste lillasyster! Nionde-månaden-bilder.

Jag har även hunnit med att laga lite matlåda till kommande vecka, gott för ekonomin, gott för hälsan, och gott för Lotta! Bara plus.

Nu ska resten av söndagen spenderas med följande sällskap:



Behöver jag nämna att jag fortfarande har lite NordIrlands-längtan kvar i stortårna?

Kommentarer
Postat av: Diana

Äsch då Lotta! Du ska inte med till Dublin i sommar då? ;-)

2009-05-12 @ 19:42:21
Postat av: Tväråna

Gaaahh!!! Det borde jag. Men jag har varit "smart"... Hade inte så mycket semester att ta ut, fast vi stänger redaktionen i Juli varpå man MÅSTE vara ledig. Så jag har sett till att få jobba HELA Juli. Hell. När hade du tänkt dig dit?

2009-05-12 @ 22:02:30
URL: http://tvaeraana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0