Tväråna ger.... Onda Ögat!!



Fullkomligt osmaklig bild, jag vet. Men jag mår skit, har tillbringat 2 timmar på sjukhuset, och har grinat konstant under dagen, och inte bara för att det rinner niagarafall från mitt högeröga, utan också för att jag har så djävulskt ont!!
Domen lyder: Akut hornhinneinflammation, totalt lins-förbud i 2-3 månader (månader!!) samt en hästkur med antibiotika, som droppas direkt i härligheten (än en gång, ont!) 8 ggr om dagen i en vecka.

Synd-om-sms och presenter emottages tacksamt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte ditt nr så jag skickar ett synd om dig meddelande här.. Lider verkligen med dig!

2009-03-12 @ 18:28:19
Postat av: Anna

AJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJ!!!!



AJAJAJAJAJA!!!!!!!!

2009-03-12 @ 19:51:10
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: sasse

men STACKARS dej.......:( f......n va ont det se ut att göra,hoppas att det blir bra nu snart när du fått medikamente....//Kramizar Sasse

2009-03-12 @ 23:26:00
Postat av: Fröken M

Stackare !!! Hoppas du blir bättre fort !!!

2009-03-13 @ 11:06:39
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Stora syster

Lillaplutten då! Virtuell tröstchoklad skickas direkt!

2009-03-13 @ 13:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0