Post-work-syndrome

Har haft några fullspäckade dagar, därav inte mycket bloggat.. Åter, ber hemskeligen mycket om ursäkt!
Jobbet har tagit mycket energi den här veckan, och dessutom ska man hinna med att dricka Bolibompa-vin med Kent och Unni, hoppa in och jobba extra på kvällarna, både här och där, och dessutom försöka hinna se lite semifinaler i hockey! Stackars mig... ;-)
Nu är det i alla fall färdigjobbat för den här veckan, och jag ska strax sova gott och länge, innan det bär av mot nordligare breddgrader, ska ju uppåt för att se Jeppes spelning, och kanske även svepa en bägare eller två med de goda musikanterna.

För övrigt blir min lilla syster åter värmlänning från och med imorgon, Yeajj!! Hennes karl skall drillas i värmländskans ädla melodier, och jag ska tok-terrorisera dem natt och dag. Can't wait.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0