Halvfart..

Har bokstavligt talat gått på halvfart på jobbet idag. Rent konkret menas att jag tagit halva dagen som sjuktimmar, och därmed kunnat jobba lite, vila ögon lite, terroriserat kollegor lite, jobbat lite osv. Riktigt schysst att ha ett jobb som tillåter sådan flexibilitet! Har dessutom beställt ett par slipade solglasögon, som borde komma om ett par veckor. Skulle aldrig palla vår och sommar utan det!



Nu är det änteligen fredag, och jag ser fram emot sovmorgon imorgon. Dessutom innebär fredagar trevligt på jobbet, idag skjutsade jag exempelvis chefen till systemet på lunchen, där det inhandlades lite vin och skumpa.

Fredagseftermiddagarna blir väldans mycket mer lättsamma på det här sättet! :) Tyvärr innebar det att bilen fick stå kvar på jobbet (liksom tre andra, ha ha!), men då jag har en hel helg på mig att hämta tillbaka den är det inte något problem.
Fredagskvällen är inte helt planerad, jag avböjde dock att hänga med Jonas till Sälen, känns som om jag har haft min beskärda del av fjortis-infall på sista tiden. (Fast om jag inte skulle jobbat på lördag vete fasen om jag inte hade dragit!)
Jag tror (och hoppas) dock att kvällen omfattar en dejt med söta Leela....

Kommentarer
Postat av: D

stort tack för att du lurade ut mig idag! skönt när andra vet vad som är bättre för mig än vad man vet själv:) behövde det verkligen och det vart en bra kväll till slut! ha det gött nu!

2009-03-14 @ 03:38:52
Postat av: Helena

hej smul! tack för igår, det måste verkligen varit kul för jag mår inge vidare idag ;D haha!

2009-03-14 @ 10:34:12
URL: http://helenamariaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0