Sommar, sol, och Arvingar?

Uppsummering igen:

  • Lördag - Storschlaget. Kul show, inte så mycket folk. Rickard Herrey en av de trevligare artisterna vi haft.
  • Söndag - Ledig. Innebär alltså Strand, som lockar med 50% på allt på söndagar. Hur kan kvällen bli så dyr när man dricker så billigt? Intressant avslutning på kvällen dock.
  • Måndag - Crazy monday på Harrys. Helt okej dag att jobba, okej folk. En - hur ska jag uttrycka mig - okej dag.
  • Tisdag - Victoriadagen. Elddop. Är vi tillräckligt förberedda? Kommer jag få psykbryt? Svar: En kanondag. Allt flöt, servisen funkade perfekt, undertecknad var nog den snabbaste, gladaste och bästa hovmästare ni någonsin sett. Sjukt nöjd, och sedan en ännu mer intressant avslutning på den kvällen.
  • Onsdag - Idag. Ledig. Fundelerar på huruvuda man ska åka ut till Sinus och kolla in krog-volleybollen? Den började i och för sig kl. 10.00, men kanske kan vara nåt och ha ändå.. Jag traskar nog till Harrys och tar en kaffe och tänker på saken.

Saknar Leela och babesen, tackar än en gång Mikaela för hjälp med Snaps & Disco, konstaterar att min äldsta systerdotter inte är någon telefonmästare än, största kramen till Jesper & Ida, vill pussa på Isa och Siri, samt sist men absolut inte minst, ta en Carlsberg Hof på balkongen med älskade lillasyster.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hofen låter fantastisk i mina små öron. Men hörru... De här spännigande/intressanta avslutningarna på kvällar, vad är detta?? Hemlighetisar???

2009-07-15 @ 15:47:38
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Patrik

JAg tror att de där intressanta på kvällarna har något med snusk att göra...Eller så är det bara i min fantasi.

2009-07-16 @ 07:56:48
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0