Sum up.

Har haft en ganska trevlig helg, trots jobb både fredag och lördag kväll. Det braiga är att eftersom Tables stänger redan kl 01 så hinner man med att ta ett varv på staden och kika på folk ändå, och man hinner inte dricka sig full och odräglig ( = sparar pengar). Fredagen träffade jag på E, det var ett tag sedan, och vi drog hem till honom ett gäng efter stängning för att snacka skit. Mycket trevligt! Allmänt lugn lördag, gick efter jobbet till Pitchers en snabbis (tillräckligt lång tid för en rom & cola samt 350:- plus på BlackJacken) och sedan hem och sova.
Och så söndagen, idag alltså. Tyvärr straffar väl GI-gudarna mig också, för när jag var på Hemköp för att handla kattmat träffade jag på ett par goda vänner som jag inte sett på myyyycket länge... Ben & Jerry. Kunde inte motstå att ta med dem hem, men jag hoppas på att inte bli dömd för ett litet misstag. De gjorde mig sällskap till Filmen "The curios case of Benjamin Button", totalt underbar film, så se den! Trailer nedan.
Så nu känner jag mig uppvilad och pigg på en ny arbetsvecka, jag är riktigt laddad faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Älskar det faktum att jag inte e den enda som "trillar dit" och fuskar lite... Nu tar vi nya tag, right honey !? Kram

2009-01-19 @ 08:24:49
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0