Manad igen, och liten update.

Till alla de som eventuellt undrar vad i hela hundan jag sysslar med, när jag nu inte bloggar så kan jag meddela att jag mår fint. Faktiskt exceptionellt bra om jag ska vara ärlig! Därav blir det mindre tid till bloggning och annat sur-muttrande, så vill ni ha uppdateringar så är det bara att slå en signal och invitera mig på en fika eller så istället!

Däremot har jag nu blivit utmanad, av Emma

Utmaningen är som följer:

- Gå till mappen Mina Bilder (evt Bilder för dom med OS X eller din egen personliga bildmapp)
- Ta ut den 6. mappen och därefter den 6. bilden i denna mappen
- Visa bilden på bloggen och skriv något om denna bild.
- Invitera 6 nya till å bli med på denna utfordringen
- Länka til dem, och låt dom veta att dom är utfordret.



Jag och sötaste Glenny, på mitt 30-årsfirande på Plaza. Frukterna i förgrunden kommer från en av de mååååånga goda drinkarna som fröken M blandade den kvällen!

Jag utmanar....  what the heck, alla som läser det här!

Kommentarer
Postat av: msmitsy

Jag tog din utmaning : D

2009-01-29 @ 19:28:38
URL: http://www.metrobloggen.se/msmitsy
Postat av: Jenny

Åhhh vilken fin bild =) Vad snygga vi är =)

2009-01-31 @ 12:20:53
URL: http://jennyandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0