Still going boring...

Jag måste vara världens tristaste.  Men 2 dagar ledigt av 19 makes Tväråna a dull girl. Jag har i alla fall hunnit med att träffa lillebror med nya tjejen i ett par timmar (mellan två jobb), och det är ju alltid trevligt! Dessutom verkade det vara en jättesöt och snäll tjej han fått tag på, så det ser ljust ut.
Så till dagens i-landsbekymmer. Jag läste en insändare som fick mig att tvivla på mänskligheten än en gång.. En kille som arbetar som förskolelärare har en längre tid irriterat sig ofantligt på att hans små adepter pruttar så förfärligt. Uppenbarligen stinker det prutt hela dagarna på hans avdelning. Han har alltså stört sig så till den milda grad på detta, att han författat en lååång insändare om hur mycket de små liven pruttar, och att detta med största säkerhet beror på att barn nu för tiden dricker så mycket mjölk.

Men herregud, byt jobb! Omgående!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0