Offentlig ursäkt.

Har prexis bokat in en fika med Fröken M imorgon, känns som om det var evigheter sedan vi sågs! Å andra sidan har vi bägge två jobbat en hel del, och samtidigt har hon ju haft fullt upp med Prince Charming! Riktigt kul att hon träffat en sån pärla till kille (vad det verkar som i alla fall, jag har ju inte inspekterat honom än...), det är hon verkligen värd min tjeja!
Därav kommer sig rubriken, jag vill passa på att offentligt be alla som känner sig förbigångna om offentlig ursäkt, då jag varit hemskans tråkig sista tiden (läs: månaden...), och inte orkat fika eller umgås särskilt mycket.. Ta mig i kragen och ryck ut mig, jag vill ses, det är bara det att jag är så himmelens trött...  ;-)

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Du är så söt gumman ! lovar att du ska få träffa honom snart =) KRAM så ses vi i kväll !

2009-02-12 @ 09:35:34
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Fröken M

Tack för fikan igår ! det var mysigt att ses =) kram

2009-02-13 @ 08:59:33
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0