La famiglia importante

Oj oj, det var länge sedan en arbetsdag kändes så kort! Idag har jag dessutom lekt lite fältsäljare, snudd på oundvikligt när vi jobbar på hemstaden... Ligger någorlunda bra till utefter månadsbudget oxå, så det känns bra. Bara att ge järnet nu sista veckan också, så kommer man nog att vara nöjd när lönekuvertet kommer... :)
Idag fyller min älskade mamma år! Enda firandet för dagen blev ett grattis-sms tidigt i morse, men i helgen ska vi umgås ordentligt, mysa till det med god mat och lite annat. Hon är definitivt den bästa av mammor, och dessutom en überhärlig mormor!
Måndagskvällen tillbringas stillsamt hemma (ovanligt på en vardag?), och det trivs jag med.
Helgen har också varit bra, lördagen spenderades med Muffen på pianobaren, Blå samt en snabbis till Ankan. Med undantag för ett kort avbrott som jag ärligt talat inte förstod mycket mer av än att jag förargat någon, var det en väldans trevlig helg.

Längtar efter två systrar, givetvis efter bror också, men han är närmare till hands, och systrarna känns det väldans länge sedan jag träffade...

Kommentarer
Postat av: Patrik

Du borde bli av mitt ditt bloggtillstånd!! man måste uppdatera lite vettu!!

2009-03-05 @ 13:13:01
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0