Dag- eller kvällsserier

Jag diggar verkligen mina arbetstider nu för tiden. Framför allt för att de tillåter mig att kunna följa tv-serier på vardagkvällar! Det var så länge sedan jag hade det så, så jag hade nästan glömt bort hur mysigt det är att t.ex. en tisdagförmiddag plötsligt komma på "Det är ju '..........' på tv ikväll!" och så bara se fram emot att få slöa i soffan en hel kväll. Det slår lediga förmiddagar med Glamour och annat skräp anytime!
Däremot skulle jag gärna se att det blev lite varmare nu, för som det är nu har jag verkligen inte lust att ge mig ut och gå om kvällarna, även om jag både skulle vilja och behöver det.
Men, man kan ju inte få allt, rätt vad det är så kommer uteserveringarna fram igen! *Längta*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0