12-timmars.

Kan man ha 12-timmars influensa? Känns lite långsökt, men ändå tror jag att det är just det jag har genomlidit.
Kom hem från jobbet igår kväll, vid halv 6, och kände mig jättetrött.. Det hade jag i och för sig varit hela dagen, men jag skyllde detta på vinglasen jag tog på torsdagskvällen. Bestämde mig således för att slumra i någon timme innan jag skulle iväg och jobba igen, så jag ställde klockan på halv 8.
Vaknade, svettig men frysande, och fullkomligt skakade av feberfrossa! Helt otroligt.. Panikmessade att jag inte kunde öppna blackjacken, drack en liter vatten, bytte lakan och gick och lade mig igen. Vaknade kvart över åtta i morse, med sjöblött lakan, och alldeles skakig och urlakad i kroppen.. Nu känns det dock rätt okej igen, är bara lite svag. Högst underligt var det i alla fall!

Ikväll blir det i alla fall jobb, även om jag kanske räknar lite saktare än vanligt... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0