Jävla gamla hus!!

Hela min lägenhet håller på att ramla i bitar. (Egentligen Jespers lägenhet, men ändå. Det är jag som bor här. Juh.)
Fästet till lampan i köket hade rostat sönder. Hyresvärden säger att jag får köpa en ny lampa, med nytt fäste. JAG!! Att taket är totalsnett och vint kan man väl ha överseende med, så länge det inte trillar ner i huvet på en. Lite irriterande dock att varje morgon få putta tillbaka vägghyllan in mot väggen för att den inte ska glida ner i sängen en vacker dag. Idag slogs uppenbarligen elementen på för vintern, så nu låter hela min lägenhet som en gigantisk droppande kran/rinnande toalett.
Ska ringa R & co i morgon, och se om de har någon lösning.
Kanske säger de åt mig att jag får riva ner rubbet, och ersätta med nyaste modell av element 4000-XX. Och just det, bekosta det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0