Näsblod, svett och tårar

Sicken jäkla kväll igår.. Timmen mellan 20-21 sålde vi 124 mat... Det är mycket på tre servis! Tur att vi har ett underbart duktigt kök som pallar hårt tryck. Trots några tårar under kvällen så gillar jag ju egentligen när det är mycket, synd bara att man blir så förbaskat trött! :-)
Joddla med Siv spelade igår, och drog ofantligt mycket folk! Själv har man aldrig hört talas om bandet i fråga.. Hör det till allmänbildning tro?

Börjar inte förrän 16 idag, så ska ner och få lite solenergi så man orkar med. Ser fram emot någon ledig dag i början av nästa vecka, ska nog försöka fjäska lite för någon av motorcykelpojkarna så man kan få komma ut och åka lite HD i sommarvädret!

Kommentarer
Postat av: Bananen

HD?? De va de jag visste... Nu bkire bråk igen ;-)

2008-07-27 @ 03:02:03
Postat av: Teres

I Skåne är Joddla med Siv världskändisar:-) Men innan jag kom hit hade jag aldrig hört talas om dom heller!!

2008-08-03 @ 23:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0