Manad

Jag har blivit utmanad av Glenny.

1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Nyktra till sen igår, för att kunna ta vara på min lediga dag.
2. Dra ner till byn, monsterfika.
3. Se någon av de filmer jag har, måste ha en lat-dag.
4. Dra förbi lokala ICA o handla, kylen ekar.
5. Komma ihåg popquizen ikväll.

 Vad gjorde du för 10 år sedan? Ska man komma ihåg sådant?! Jag var 19 år, hade väl nyss börjat jobba på Selma i Sunne tror jag.. Sedan rullade det bara på, och kvar i krogbranschen blev man.

Vilka platser har du bott på?
1. Lerum, utanför Göteborg, fram till 7-8 års ålder.
2. Tväråna, Rännberg. Ligger drygt 3 mil nordväst om Torsby - Värmland.
3. Torsby, där man gick i skola och blev halv-vuxen.
4. Ballynahinch, NordIrland. Ett halvår då jag jobbade med hästar på NordIrland.
5. Karlstad, där jag till slut skulle rota mig.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Göra mig av med skulder, såsom dumma studielån och dylikt.
2. Göra detsamma för min familj.
3. Ta med mina tjejer till Mauritius någon månad för rekreation.
4. Köpa bil, båt, lägenhet och sånt där annat man skulle kunna tänkas vilja ha.
5. Gå till Arena och köpa en massa champagne som man sedan bara sprutar runt.. (OBS! Ironivarning utfärdas för den sista punkten!!)

Så är det ju meningen att man ska fortsätta, och utmana sina vänner och så vidare, men eftersom jag kategoriskt är emot all form av kedjebrev och liknande, så vägrar jag härmed.

Men om folk tycker det är roligt, så kan de ju använda det ändå? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0