2 dagar och 1 timme sedan...

...jag sist skrev ett inlägg! Hoppsan...  Har varit mycke annat i vägen, Rosenström som spelat onsdag o torsdag.. Undrar egentligen hur många skivor man måste sälja för att bli medlem i "jag är en häftig svensk bond-pop-stjärna som ska ha top notch behandling"-klubben? Rosenström grundade den tror jag. Kul var det i alla fall, och mycket folk hade vi.

Igår såg jag ett brat-gäng. (Yep, de var där för att se Rosenström...) En av killarna hade en svart-och-vit randig tröja på sig. Och runt axlarna hade han knutit ännu en svart-och-vit randig tröja. Fint.

Börjar inte jobba förrän 16.00 idag, varmt väder betyder ner till torget och monsterfika. Hoppas innerligt att de har plockat ner de hemska, hemska tomtarna!

Ikväll är det Sibel på H. Exalterad? Inte mycket..

Noice var sköna att se, hade glömt deras låtar, men fick en ordentlig flashback.


Akut Syster-längtan dessa dagar!!

Kommentarer
Postat av: Bananen

Akut syster-längtan richt back at ya!!!!!!!

2008-07-18 @ 15:24:28
URL: http://bananlivet.blogg.se/
Postat av: Erika

Hmm ett bratgäng.. Avundas dig starkt, här kryllar det av dem och behöver jag beskriva hur jag gillar/ogillar dem??? Men jag håller ut, på söndag åker de tillbaka till Stureplan!

2008-07-18 @ 22:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0