En veckas stiltje

Jag ber tusen gånger mina ca tre läsare om ursäkt för detta blogguppehåll, och lovar högtidligen att försöka uppdatera mina göranden oftare. :-)

Har alltså kommit hem, torskat jobbet då jag uppenbarligen förargat någon, genom att åka till Ö-landet och jobba.. Synd men sant, så det är väl bara att bita i det sura rönnbäret...    ;-)

Edit: Inlägget redigerat något, då jag i ett moment varit övertydligt bitter. Anledning må föreligga, men ser det inte  som nödvändigt att dra upp det på det världsvida nätet.

Kommentarer
Postat av: Maja

Tack! Har varit ledig hela veckan och får liksom ännu mer tid att fördriva då folk struntar i att uppdatera sina bloggar...

För övrigt...är ledig å gräsänka på fredag kväll... =)

2008-08-20 @ 19:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0