Lunch-break!

Tillbaka på jobbet efter att ha fått ge upp strax innan lunch igår.. Magen krampade och bar sig åt, så jag tillbringade en inte alltför trevlig eftermiddag/kväll i soffan/badrummet...
Nu är jag dock pigg som en mås igen, och har även fått i mig den första fasta födan på drygt ett dygn, fisk och broccoli. Snällt mot magen inbillar jag mig. Gott i alla fall.
Väntar för fullt på att bli mosterx2 (inte på grund av att jag är så fet, utan för att bägge systrarna nedkommer med små Tvärånisar).

Nu: lite mer jobb, sedan: lite Leela-fika kanske?

Kommentarer
Postat av: helena

just give me a call baby=) å tack för igår.. skönt att prata med dig!! PUSSA!

2009-06-16 @ 13:28:14
URL: http://helenamariaeriksson.blogg.se/
Postat av: kristina

usch för magsjuka! Hoppas du mår helt bra nu. Spännande med bebisarna!! Du får rapportera sen! Önskar dig en skön och fin midsommar. kram

2009-06-18 @ 13:17:08
URL: http://metrobloggen.se/mammakb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0