fredag-lördag

Som sagt, väldans trevligt hos Ida, massa vin, tjat, och gos med konstiga långhåriga saker som Ida tydligen kallar för katter. De är då inte det minsta lika mina missar. De är två fisförnäma varelser som struttar omkring i hennes lägenhet, och jag är säker på att de anser att Ida är deras husdjur, och inte tvärtom.
Sedan drog vi till Ankan en sväng, och det var väl.... som vanligt.

Lördagen inleddes med soffliggande och nötätande. Klockan åtta zappade jag av en händelse runt, och landade på "Dansbandskampen". Har aldrig sett det, men givetvis hört diskussionerna om programmet på radio och tv. döm om min förvåning när jag råkat dundra in på just det programmet som Sandins var med i, alltså det dansband som jag och Ida var på groupieefterfest hos i deras buss ihop med Giles för nån månad sen! Hann dock aldrig se det eftersom jag skulle jobba på Tables igår. Det var ingen hit förresten, dåligt med folk = dåligt med spel. Skönt dock att sluta klockan 1, dra hem och sova, samt vakna utvilad och icke bakis på en söndag. Me like det konceptet.

Såg att jag blivit utmanad av Lollo, ska strax ta tag i det också.

Kommentarer
Postat av: Fröken sjöstrand

hahaha var det de bandet hette : ) skulle tagit bild på honom, kanske kunde ha sålt den dyrt : )

2008-11-09 @ 18:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0