Stora syster superstar!

Har nu precis kommit hem från en mysig tripp till Uppsala, för att se systerns uppsättning av Jesus Christ Superstar. Satan vad duktiga de var! Och hon måste ju vara en kanonregissör, då de flesta i ensemblen aldrig ens spelat teater, utan "bara" sjungit på scen innan, men det märktes då inte ett spår. Både Jesus och Judas var jätteduktiga, och trovärdiga.
Himla mysigt att träffa lilla systerdottern igen också, även om hon är en smula förvirrad av att både jag och Anna har samma förnamn (Moster), och även fast man måste sjunga "Goubben i lådan, goubben i lådan" X antal gånger. :)
Nu är det en riktig softarsöndag på gång, och jag tänkte faktiskt dra iväg och unna mig själv lite godis ikväll! (Som dock måste ätas innan 18.00, p.g.a. dryg operation i morgon bitti..)

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Lycka till i morgon gumman ! Du ska se att det går jätte bra ! Å du... som sagt, julmys hos mig 23e =)

2008-12-07 @ 15:39:18
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Anan

Du är bäst!! Puss

2008-12-07 @ 22:52:26
URL: http://lyckliagparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0