Helgen avklarad med den äran!

...och det var ju jag som hade den äran.

Har haft en alldeles, alldeles.... underbar helg, dels på grund av efterlängtade syskonbesök, men även på grund av alla fantastiska vänner man har!

Kvällen började med mysmiddag med familj, även Anders och Eja var med. Sedan promenixade vi till pianobaren, där folk anslöt sig allt eftersom. Jättefina presenter följde, halssmycke av mina krogbrudar och fotografen, och av babesen och syster med man fick jag den fabulösa Herbelina! Herbelina är en vacker, svart springare (springerska?), med ljuvliga snurrande hjul, samt skinande reflexer. Därtill fick jag förstås också en trendig, strömlinjeformad hjälmsak, som ska skydda mitt skadade inre, och vad jag förstår, även minska luftmotståndet för en svischande framfärd!

Kanonkväll, jag är jätteglad att alla var med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0