På allmän begäran....

Då jag uppenbarligen riskerar att bli av med mitt blogg-tillstånd om inte uppdatering sker å det snaraste (according to P), kommer här en mindre update av livet. (Gillar ni förresten mitt nya move? Svengelska a'la Silvstedt?)

Anledningen till uteblivet bloggande är huvudsakligen att jag har ett mycket tillfredsställande liv just nu! När man inte har så mycket att gnälla över, går det längre tid mellan bloggandet, men jag ska försöka bättra mig. För att gå emot mitt vanliga bitchande, så tänkte jag lista lite saker som är bra!

  • Syster Nanna med familj är snart snart Karlstadbor! Mycket efterlängtat.
  • Jobbet är jäkligt kul (fortfarande), och det händer hela tiden nya, spännande grejer!
  • Pianobaren är igång igen, en ständig källa till nöje, och jag diggar mina sköna pianister (och finaste Unni) som titt som tätt förgyller mina helger!
  • Jag har en underbar mamma, som är bra att ha till precis allting. En fika, lån av bil, en god middag med tillhörande rödvin, eller vid sällsynta tillfällen biobesök.
  • Mina vänner mår även de bra med sina liv, och har alla sina speciella kvalitéer som gör att jag gillar dem. Skarpt!
  • Slutspelet har börjat, förhoppningsvis får jag gråta en skvätt i år igen, trots avsaknaden av special-whiskey.

Det var en snabb summering av livet so far, hoppas ni nöjer er så här för tillfället, för nu är det hockeydags...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Är hemma under finalen!!! Kommer i början av den veckan =)

2009-03-06 @ 11:13:56
URL: http://jennyandersen.blogg.se/
Postat av: Maja

LOTTA!!!!? Du & Jag & HOCKEY HOCKEY HOCKEY HOCKEY, å nåra öl.... SNAAAAAAART!!! pöss (p.s. har en ny skitnygg tröja slutspelet till ära... =))

2009-03-06 @ 15:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0