Jaha, update.

Jag får väl offra mig och uppdatera senaste dagarna här då.. Let's start with some pictures, shall we?



Anton har visst bytt ut snapsen till hemgjort vin! Luktade rent ut sagt förjä**igt, men smakade desto bättre.


Anton och Emil

Efter middagen (tyvärr inga bilder på den) som bestod av helstekt fläskfilé och en aldrig förut provad variant på potatisgratäng, gav vi oss på Irish Coffe och ett vänskapligt parti poker. Tväråna åkte ut först, då jag efter att ha förlorat en stor pott på en synad semi-bluff som inte höll, fick AA i given efter. Hade fortfarande en del kvar, blindsen var inte förfärliga, men ändå shortstack, så tryckte in det preflop för att hoppas på i alla fall en syn. Fick det, från KT off suit. Helt okej! Sen hamnar förstås fyra ruter på bordet, och Tväråna åkte.


Emil och Elin, min källa till många skratt detta nyår!

Elin kom med så många underbara kommentarer, det var nästan så jag inte behövde sakna Helena!


Thomas och Bremen går in på Gin-flaskan.

Så här glad blev Thomas efter att han slagit ut mig i pokern. Bremen hade även med sig en alldeles underbar mörk Captain Morgan, en julklapp som vi snabbt gjorde slut på.


Jeppe med en geel framför sig.
Ingen syskonträff utan lite gitarr. Dessutom kunde vi med Elins hjälp äntligen ta oss igenom "Hallelujah".


Jeppe och Anton. Manlig kärlek.

Detta var i korta drag mitt nyår, ruskigt trevligt! Synd att det blev så kort, men jag trodde ju att jag skulle jobba på fredagen så därför åkte jag hem redan på torsdagen.
På fredag morgon hämtade jag upp H och vi åkte till jobbet. Där var det alldeles svart, och inte en kotte. Vi bestämde oss för att vänta ett tag, men då ingen dykt upp efter 20 minuter bestämde vi oss för att vi missuppfattat något, och åkte hem igen. Således en oväntad ledig dag, men det enda den resulterade i var att den begynnande förkylningen som jag känt av sedan hemfärden från Sälen fick utrymme att frodas. Numera är jag totalt igentäppt, och både hostar och nyser vilt. Inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0