8-5, blessing or not?

Jaha, deadline dag igår, och Tväråna kom hem med huvudet i tusen bitar, men jag hade i alla fall en helt ledig helg att se fram emot! Svulten som en varg, så jag styrde lite snabbt käk, sedan minns jag inget mer. Kommer ihåg att jag såg en skymt av Simpsons, så klockan måste varit ca 19. Vaknade med ett ryck av att Muffen ringde, klockan stog på 01.18, och jag hade totaldäckat i soffan. Dregel i mungipan, och håret över ända, bara att förflytta sig till sängen och fortsätta den "vilda" fredagskvällen...
Nu är det lördag, och jag har verkligen inga planer, känns kanon! Inga pengar direkt heller förstås, men det verkar ju snarare vara ett konstant tillstånd! Kanske min syster som är nyrik pga bortslumpad BMW känner medlidande och skänker mig ett nudelpaket eller två, vem vet? :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi kan bjuda dig på alla nudlar i världen, bara du köper vårat möblemang till nya lägenheten samt betalar flytt och flytthjälp först. Då borde jag ha en slant över;P Puss

2009-02-21 @ 12:54:04
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Tväråna

Inga problem, jag säljer bara en toffla eller två så borde jag oxå ha en slant över! Jag menar, hur mycket kan saker och ting kosta egentligen??

2009-02-21 @ 13:30:28
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, precis! Men de har ju trots allt varit i Las Vegas så de vet ju hur de ska göra ;)

2009-02-21 @ 13:54:35
URL: http://jennyandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0