Vad göra, vad göra

Strax dags att traska till mansfållan där fröken M bor, för lite föda och lite Idol! Skönt med nåt att göra.

Fick erbjudande idag om jobb i Sälen över vintersäsongen.. Visst vore väl det kul, men hur länge kan man säsonga innan det blir patetiskt? Och blir det då inte exakt samma visa när jag kommer hem efter säsongen igen? Men å andra sidan vet jag ju att jag gillar det, och då vet jag åtminstone vad jag skä göra ett halvår framöver. Suck! Kan inte någon annan bestämma åt mig?!
Sedan erbjöds ju i och för sig jobb i Stockholm också, men vem fasen kan hitta ett vettigt boende där som inte kostar fyra femtedelar av lönechecken, om man inte stått i bostadskö sedan mamma sprang runt på gårdarna på Jylland och välte kor? Eller om man för den delen inte ärvt en bostadsrätt som farfarsfar köpt på medeltiden för en kvarting vodka och ett par lappade strumpor..

Tål att tänkas på.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaså?:) Bor han centralt eller utanför? Vet inte om det är aktuellt efter helgen men man vet ju aldrig. Martin måste börja jobba så fort som möjligt så han vill ju inte stanna här en dag till. Du har ingen aning om när han hade tänkt hyra ut den? Tack för tipset iallfall du. Vi behöver all hjälp vi kan få! :D

2008-09-30 @ 18:26:41
URL: http://malinway.blogg.se/
Postat av: Malin

Var i Stockholm bor han då? :) Ja hör av dig efter det! tack så mycket...

2008-09-30 @ 22:06:58
Postat av: leela

vill inte att min rådis ska åka bort igen :(

2008-09-30 @ 23:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0