Tväråna-Tornving

Jag har absolut ingen aning om vad som hänt.

Över en natt har mitt ansikte förvandlats till ett månlandskap liknande en tonåring i sina bästa hormonsvängningar! Jag som aldrig haft problem med hyn...? Högst underligt. Jag inbillar mig att det någonstans i världen låg en tonåring och grät och bad till högre makter att få slippa sina hemska ansiktsproblem, om så bara för en kort stund. Därför har jag bestämt att det är okej, fast bara ett litet tag. Vem vet, denna tonåring kanske har en jätteviktig date, eller ska hålla föredrag i skolan eller nåt, så varför ska man inte kunna ställa upp lite för varandra...

Men som sagt, bara för ett kort tag, tack, annars blir jag tvungen att vidta åtgärder. Hoppas du har roligt lilla tonåring! (Och att du är snällare än vad jag var i mina tonår, för tro mig, det slår tillbaka...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0