Torsdagen och Torkel

Trevlig torsdag, med bra bio och sen ett glas vin på plaza. Det är riktigt roligt att pianobaren dragit igång igen, nu fattas bara hockeyn så är det höst på riktigt sedan!
Ikväll börjar vi köra spelbordet på Nian igen också, och jag tänkte köra första passet själv faktiskt. Det var länge sedan jag spelade nu, så det kan bli hur kul som helst! Kan dessutom vara bra att jobba lite, har nog blivit vin lite för ofta senaste veckan, och inatt hade jag traskat runt i sömnen igen, och då vet man att det kan vara dags att lugna ner sig lite. :-) Nu måste jag dock ut på stan och få i mig en kaffe snart, för att starta upp dagen ordentligt..

Apropå filmen jag såg igår, associationerna får ni sköta själva:




Torkel får mig alltid på bra humör!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Väldigt roligt, men är han verkligen helt politiskt korrekt;-p

2008-09-07 @ 12:56:56
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0