Ta det piano

Svängde minsannerligen på pianobaren igår. Emma ringde, och ville ta ett glas vin när hon slutade, så jag ställde förstås upp! Där satt vi, på gott humör, och tyckte att partyt inte var igång helt. Lite lösa diskussioner om hur man får igång ett ställe, och jag ansåg att Michaela borde dansa på bardisken, det funkar ju alltid? Fröken M var dock inte helt inne på idén, varpå jag säger att om hon dansar på bardisken en hel låt, så lovar jag att krypa längs med hela bardisken.
Döm om min förvåning när jag, 5 minuter senare, får syn på Michaela och Unni, uppflugna på baren och i full gång!? Men man måste hålla vad man lovar, så strax efteråt bad jag Kent spela "She works hard for the money", och till de tonerna ålade jag mig fram längs hela bardisken i bästa säl-imitation.
Kul kväll.

Avslutade kvällen på bästa sätt också, med rosévin och tv-spel till gryningen. Vem fyller 30? Vart?

Ikväll är det Sasses 40-års fest, så förhoppningsvis återkommer jag med skandaler imorgon! ;-)

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Har egentligen bara en kommentar till beteendet... VÅGA VÄGRA BLI GAMMAL.... =)

2008-09-20 @ 15:37:32
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0