Skandal-löst

Blev inge skandaler ikväll, mycket lugnt och städat för Tväråna. Startade kvällen på Plaza, för min nödvändiga dos av Kent på pianot, samt en plocktallrik med parmaskinka, brieost och massa annat gott, mums! Sedan ner till Barbros brygga för o gratta Sasse. Där var det fullt ös, dansade järnet i nån timme, sedan gav sig åldern tillkänna, och efter en snabbkoll på kroggatan blev det en Pepsi max på Eddies och sedan hemmet.
Lite lycklig när jag såg att jag kom hem precis i tid för att filmen Starship Troopers började på kanal 5. En jättetöntig framtidsfilm om rymdnissar som försvarar världen mot muterade insekter. Jag älskar den.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

nu du ligger det snart bilder på bloggen =) Trevligt igår förresten, tack ! ;)

2008-09-21 @ 12:36:20
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0